Asset Publisher Asset Publisher

Nabór wewnętrzny na stanowisko specjalisty

Srokowo, dn. 04.02.2025 r.

Zn. spr.: NP.1101.3.2.2025

OGŁOSZENIE O NABORZE WEWNĘTRZNYM

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

 

Specjalista ds. organizacji usług szkoleniowych i hotelowych

Ośrodka Edukacji Historyczno – Przyrodniczej Wilczy Szaniec

Nadleśnictwa Srokowo

w Gierłoży

 

  1. Tryb prowadzenia naboru:

 

  1. Organizator naboru

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

Nadleśnictwo Srokowo

ul. Leśna 1, 11-420 Srokowo

 

  1. Określenie stanowiska:

Specjalista ds. organizacji usług szkoleniowych i hotelowych

Ilość etatów: 1

  1. Miejsce pracy:

Ośrodek Edukacji Historyczno – Przyrodniczej Wilczy Szaniec Nadleśnictwa Srokowo w Gierłoży,

 

  1. Rekrutacja przeprowadzona jest w oparciu o:
  • Zarządzenia nr 21/2024 Dyrektora Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych
    w Olsztynie z dnia 13 sierpnia 2024 r. (zn. spr. DO.013.18.2024) w sprawie wprowadzenia Regulaminu rekrutacji wewnętrznej i zewnętrznej na wolne stanowiska pracy w jednostkach organizacyjnych nadzorowanych rzez Regionalną Dyrekcję Lasów Państwowych w Olsztynie oraz biurze RDLP w Olsztynie,
  • Zarządzenie nr 23/2020 Nadleśniczego Nadleśnictwa Srokowo z dnia 10 września 2020 r., w sprawie powołania komisji rekrutacyjnej do przeprowadzania naboru na wolne stanowisko pracy oraz wprowadzenia regulaminu naboru na wolne stanowisko pracy w Nadleśnictwie Srokowo.

 

  1. Adresaci naboru:

 

W naborze wewnętrznym mogą uczestniczyć tylko i wyłącznie pracownicy zatrudnieni

na podstawie umowy o pracę w PGL LP w dniu składania dokumentów aplikacyjnych,

tj. w terminie określonym w ogłoszeniu o rekrutacji na powyższe stanowisko.

 

II. Wymagania w stosunku do kandydatów:

 

     Wymagania niezbędne:

  • Wykształcenie wyższe i 2 lata zatrudnienia lub wykształcenie średnie i 7 lat zatrudnienia,
  • Doświadczenie zawodowe – minimum 1 rok pracy na stanowisku kierowniczym w branży hotelarskiej, organizacji wydarzeń szkoleniowych, eventów, imprez okolicznościowych,
  • Znajomość obsługi komputera – pakietu MS Office (m.in. Word, Excel, Outlook) oraz urządzeń biurowych, drukarek fiskalnych, terminali płatniczych, obsługa systemów rezerwacyjnych,
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną rozmowę z gośćmi i prowadzenie korespondencji,
  • Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • Brak przeciwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na wyżej wskazanym stanowisku.

 

Wymagania dodatkowe (fakultatywne):

  • Wykształcenie preferowany kierunek: turystyka i hotelarstwo lub pokrewne,
  • Znajomość innych języków obcych,
  • Dokładność, dbałość o szczegóły oraz sumienność w wykonywanych obowiązkach,
  • Życzliwość, wysoka kultura osobista, uprzejmość, komunikatywność,
  • Dyspozycyjność,
  • Radzenie sobie w pracy pod presją czasu i odporność na stres,
  • Prawo jazdy kat. B

 

III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

  • Planowanie, koordynowanie pracy personelu hotelowego,
  • Organizacja i nadzór przyjmowania rezerwacji pobytów i usług świadczonych w ramach działalności Ośrodka Edukacji Historyczno-Przyrodniczej „Wilczy Szaniec”,
  • Obsługa korespondencji elektronicznej i  nadzór  rejestracji zamówień klientów w systemach,
  • Negocjacje z partnerami zewnętrznymi (biura podróży, organizatorzy szkoleń
    i konferencji, firmy cateringowe);
  • Monitorowanie konkurencji, trendów na rynku HoReCa i planowanie innowacji,
  • Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia sprawnego przebiegu pracy
  • Sporządzanie raportów dziennych,
  • Ewidencjonowanie sprzedaży w systemie biletowania Iksoriks: 

- wystawianie dokumentów finansowych potwierdzających zakup towarów, usług bądź otrzymania zapłaty,

- bieżące rozliczenia wpływów ze zrealizowanej sprzedaży,

  • Obsługa systemu SILP w zakresie wystawiania faktur sprzedażowych,
  • Udzielanie wsparcia turystom odwiedzającym ośrodek.

 

 

IV. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  • umowa o pracę na czas określony w pełnym wymiarze czasu pracy,
    a w przypadku spełnienia oczekiwań pracodawcy z możliwością zatrudnienia na umowę o prace na czas nieokreślony;
  • praca wykonywana w równoważnym systemie czasu pracy, dobowy wymiar czasu pracy wydłużony do 12 godzin;
  • praca w systemie zmianowym zgodnym z harmonogramem pracy od poniedziałku do niedzieli,
  • możliwość wykonywania pracy w porze nocnej;
  • wynagrodzenie zgodne z PUZP dla pracowników LP,
  • atrakcyjny pakiet świadczeń pracowniczych,

 

V. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny opatrzony własnoręcznym, czytelnym podpisem,
  • życiorys – curriculum vitae, zawierający dane teleadresowe, opatrzone własnoręcznym, czytelnym podpisem kandydata,
  • kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika LP wg. załączonego wzoru do ogłoszenia o naborze wraz z klauzulą informacyjną stanowiącą oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych (załącznik nr 1)
  • kserokopie świadectw pracy i /lub zaświadczenie o zatrudnieniu lub inny dokument potwierdzający posiadane doświadczenie zawodowe, potwierdzające minimalny staż pracy określony dla stanowiska,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz dodatkowe kwalifikacje zawodowe,
  • oświadczenie kandydata o braku karalności za przestępstwa popełnione umyślnie (załącznik nr 2)
  •  oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, pełnej zdolności do czynności prawnych i ostanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku (załącznik nr 2).

 

VI. Termin i miejsce składania ofert:

  1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w  terminie do dnia 19.02.2025 r. do godz. 13.00, opatrzone dopiskiem: „Dokumenty aplikacyjne na stanowisko: Specjalista ds. organizacji usług szkoleniowych i hotelowych”.
  1. osobiście w zamkniętej kopercie w sekretariacie Nadleśnictwa Srokowo;
  2. poczta tradycyjna na adres: Nadleśnictwo Srokowo ul. Leśna 1, 11-420 Srokowo
  3. o terminie złożenia dokumentów decyduje data ich wpływu do sekretariatu.
  1. Dokumenty aplikacyjne, bez podpisanego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych będą niszczone.

 

VII. Tryb postepowania rekrutacyjnego:

  1. I etap – weryfikacja złożonych aplikacji pod względem kompletności dokumentów i spełnienia wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu,
  2. II etap – rozmowa kwalifikacyjna przeprowadzona z kandydatami spełniającymi określone wymogi formalne.  

 

VIII. Postanowienia końcowe:

Wyniki naboru zostaną telefonicznie przekazane kandydatom zakwalifikowanym do II etapu naboru.

Nadleśnictwo zastrzega sobie prawo do unieważnienia naboru na każdym etapie postepowania, bez podania uzasadnienia.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 89 753 47 99 w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 700 do 1500.

 

Po zakończeniu procedury dokumenty osób z którymi Nadleśnictwo nie podpisze umowy o pracę zostaną komisyjnie zniszczone.

 

IX. Klauzule informacyjne dla „Sygnalistów”

 

Nadleśnictwo Srokowo informuje, że procedury zapewniające ochronę sygnalistów są dostępne pod linkiem:

https://srokowo.olsztyn.lasy.gov.pl/wewnetrzna-procedura-dokonywania-zgloszen-naruszen-prawa

 

Nadleśniczy Nadleśnictwa Srokowo

Zenon Piotrowicz